Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З травня 2019 року Дніпровський апеляційний суд буде здійснювати прийом та реєстрацію процесуальних документів в електронному вигляді, надісланих виключно через електронний кабінет підсистеми ЄСІТС “Електронний суд”.
Нагадуємо, що з 02 січня 2019 року в Україні у тестовому режимі розпочала функціонування підсистема ЄСІТС «Електронний суд». Відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням РСУ від 26.11. 2010 року № 30 із змінами і доповненнями (далі - Положення), наказу Державної судової адміністрації України від 22.12.2018 року № 628 «Про проведення тестування підсистеми ЄСІТС «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах» обмін електронними документами між судом, органами системи правосуддя, фізичними особами та учасниками судового процесу забезпечується засобами підсистеми електронного суду.
В Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі (ЄСІТС) в обов`язковому порядку свої офіційні електронні адреси реєструють адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб'єкти господарювання державного та комунального секторів економіки (ч.6.ст.11 ЦПК україни). Інші особи реєструють офіційні електронні адреси в добровільному порядку.
Наголошуємо, що згідно вимог розділу XI Положення «Підсистема електронного суду» щодо подачі документів учасниками судового процесу за допомогою електронного кабінету,суд не приймає та не реєструє документи, які надіслані не з офіційних електронних адрес (електронних кабінетів)створених в ЄСІТС, судом здійснюватися не буде.
З метою подальшого ефективного використання можливостей підситеми “Електронний суд” рекомендуємо всім користувачам судових послуг (у т.ч і тим, яких законом не зобов’язано реєструватися у вказаній підситемі) завчасно зареєструватись в підсистемі «Електронний суд» та направляти процесуальні документи в електронному вигляді за допомогою сервісу «Електронний суд», розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
Також звертаємо вашу увагу, що подання процесуальних та інших документів, вчинення інших процесуальних дій в електронній формі виключно за допомогою ЄСІТС, можливо лише з використанням власного електронного цифрового підпису (абз.2, ч.8 ст.14 ЦПК України). Тому користувачам необхідно мати власний електронний цифровий підпис
Більш детальну інформацію про функціонування підсистеми «Електронний суд» ви можете знайти за посиланням: https://court.gov.ua/press/news/619572/
Також, зазначаємо, що для отримання доступу до електронної справи, яка вже слухається у суді та можливості надсилати процесуальні документи у цій справі, необхідно спочатку подати одну з запропонованих заяв:
1)Заява про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи;
2)Заява про вступ у справу в якості представника;
3)Заява про вступ у справу в якості третьої особи;
У разі подачі Заяви особисто - справа буде відображатись тільки у вашому електронному кабінеті;
Якщо Заява буде подана у якості представника (захисника) –справа буде відображатись у вас та учасника справи, який надав довіреність (за його реєстрації в електронному кабінеті для електронної довіреності)
Після реєстрації однієї з заяв ви отримаєте доступ до електронної справи та матимете можливість подавати різні процесуальні заяви.